پژوهشکده‌ی حفاظت و مرمت و نشریه‌ی مرمت و معماری ایران در جمع حامیان اطلاعاتی سوشیانت

با سپری‌شدن چند سال از آغار فعالیت بانک اطلاعاتی حفاظت و مرمت آثار تاریخی سوشیانت، این پایگاه توانسته است با همراهی دانش‌آموختگان و دانشجویان این رشته (با وجود مشکلات موجود) جایگاه خود را در کنار سایر مراکز اطلاع‌رسانی مرتبط با حوزه‌ی مرمت آثار تاریخی و اشیاء فرهنگی تثبیت نماید. در این میان حمایت اطلاعاتی مراکز آموزشی و پژوهشی و نشریات فعال در این حیطه نیز سهم خاصی در ارائه‌ی تازه‌‌ترین یافته‌های مطالعاتی و یا پروژه‌های اجرایی به کاربران داشته و دارد. به ‌همین جهت کمیته‌ی راهبردی سوشیانت همواره پیگیر و خواستار پیوستن موسسه‌ها و مراکز مرتبط به جمع حامیان اطلاعاتی بانک اطلاعاتی حقاظت و مرمت بوده و هست.
در همین راستا و با پیگیری سرکار خانم دکتر امین‌شیرازی، درخواست کمیته‌ی راهبردی سوشیانت در شورای پژوهشکده‌ی حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی مطرح و مورد پذیرش قرار گرفته است. در نامه‌ای که در تاریخ ۲۷ تیر ۱۳۹۶ به امضای دکتر احمدی ریاست محترم پژوهشکده رسیده، به واسطه‌ی رسالت پژوهشکده مبنی بر گسترش و ارتقاء سطح دانش تخصصی این حوزه، موافقت آن مرکز با حمایت اطلاعاتی پایگاه تخصصی سوشیانت اعلام شده است.
همچنین، همراهی جناب دکتر مرتضوی و پیگیری جناب دکتر عودباشی در دانشگاه هنر اصفهان منجر به تایید درخواست بانک اطلاعاتی سوشیانت از سوی معاونت محترم پژوهشی این دانشگاه، جناب آقای دکتر ثقفی در تاریخ ۳۱ تیرماه امسال مبنی بر افزوده شدن نشریه‌ی تخصصی و علمی پژوهشی مرمت و معماری ایران به حامیان اطلاعاتی سوشیانت گردیده و بزودی تمامی شماره‌های این نشریه به طور رسمی در این پایگاه به ثبت خواهد رسید.
گروه راهبردی سوشیانت بر خود لازم می‌داند بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از اعضای این گروه جهت پیگیری این مهم و بزرگوارانی که با حسن نیت این پایگاه را در ارائه‌ی هرچه بهتر اطلاعات به کاربران فعال در حوزه‌ی مرمت آثار تاریخی همراهی نموده اند، اعلام نماید.
 
نماینده‌ی گروه راهبردی سوشیانت
صیادشهری
 

وبسایت https://sushiant.com
کارشناس مرمت

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا